Усі товари
Твір являє з себе психологічний роман з елементами соціальної фантасмагорії. Дві головні героїні оповіді, намагаючись розшукати близьку для кожної з них обох людину, певно самі не бажаючи того, натомість дізнаються дещо нове про себе, про свої потаємні мрії, про свої приховані страхи. Ці пошуки змусять кожну з героїнь роману загли- битись у власні я, приведуть їх до переосмислення їхнього минулого, їхнього життя. Це будуть пошуки не стільки в ре- альності, скільки в царинах підсвідомості: у потойбічному світі невловимих снів, у світлій місцині напівстертих дитячих споминів.
Твір являє з себе психологічний роман з елементами соціальної фантасмагорії. Дві головні героїні оповіді, намагаючись розшукати близьку для кожної з них обох людину, певно самі не бажаючи того, натомість дізнаються дещо нове про себе, про свої потаємні мрії, про свої приховані страхи. Ці пошуки змусять кожну з героїнь роману загли- битись у власні я, приведуть їх до переосмислення їхнього минулого, їхнього життя. Це будуть пошуки не стільки в ре- альності, скільки в царинах підсвідомості: у потойбічному світі невловимих снів, у світлій місцині напівстертих дитячих споминів.
Прочитавши цю книгу, Ви дізнаєтеся, як відбувався і відбу вається контроль і фальсифікація науки; інквізиція науки і вчених; знищення української науки. Організаційна війна МОН України з наукою призвела до ситуації, коли вчені змагаються між собою не в генеруванні і реалізації нових ідей, створенні нових технологій і у вирішенні інших проблем науки, а у кількості написаних і зарестрованих статей в наукометричних базах Scopus і Web of Science, експерти яких здійснюють контроль наукових досліджень.
Аналіз публікацій відображених у Літописах журнальних статей Книжкової палати України свідчить про настання ери «сміттєвої науки».
Книга адресована вченим, викладачам і студентам України.
Книга американського антрополога, визнаного західного спеціаліста з японської психотерапії Девід Рейнольдса (Ph.D.), містить добірку текстів із серії книг про програму «Конструктив- не Життя», які опубліковані англійською мовою наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. Програму створено на основі двох японських ме- тодів особистісних змін: терапії Ш. Моріта (1874–1938) і терапії Найкан І. Йосімото (1916–1988). Конструктивне Життя є методом навчання того, як сприймати реальність такою, яка вона є, через сприйняття усього власного внутрішнього досвіду, насамперед емоцій, таким, яким він є, і керування головним контрольованим параметром особистості – поведінкою, діями. Може бути викори- стана як посібник самодопомоги, так і модальність психотерапії.
Для всіх, хто хотів би краще налаштувати себе на подолання життєвих труднощів і стресових ситуацій, а також для психологів і психотерапевтів різних напрямів, які прагнули б опанувати тера- певтичними методами, пов҆язаними з філософією Дзен.
Роман-торнадо! Бойова кицька-біоробот на службі країні, віртуальне місто під бузковим небом і підготовка землян до подорожі на Марс. Шпіонська історія успіху, зради, сімейних стосунків і любові у першому в українській літературі кіберпанковому романі-подорожі. Що робити, коли загрожують твоїй сім’ї? Коли підступно вбили твого наставника? Коли внутрішні демони не дають спокою? Три жінки різного віку дають свої відповіді на ці питання в українській фантастиці ближнього прицілу. У центрі тексту симбіоз нового і старого, протистояння давніх духів Батьківщини та штучного інтелекту віртуального суперполіса Компостелли, космічна гонка і шпіонські ігри в Україні середини ХХІ століття. Яким же чином кішка Моана та її подруга Северина впораються з викли- ками, що постали перед ними? Життя кидає героїв по всій планеті, змушуючи повсякчас робити важкий вибір.
Де б ви не були і що б ви не робили, як би не склалося життя – не забувайте дихати. Це найпростіше і водночас найважче, що можна зробити. Попри війну, в любові, в різні пори року, в часи печалі і втрати, в радості і в піднесенні, по-різному, але дихайте. Будьте живі. Будьте різні. Будьте.
У книжці зібрані вірші, які тематично поділені за розділами. Але між собою вони не пов'язані, тому можна читати збірку не від початку – з будь-якої частини.
Будні війни сповнені, серед непоправних втрат і болю, чудесними знаками Божого провидіння. Нова збірка Лідії Ільків – живе свідчення присутності Бога у дивних Його справах там, де втрачаючи бойових побратимів-однодумців, віднаходиш радість і втішення у вцілілих світлинах онучат. Сум, розлука і сльози вдячності: все воно поруч, живе і справжнє. На війні як на війні – приховане стає явним.
«Хто б’ється із чудовиськами, тому слід остерігатися, аби самому не стати чудовиськом. І якщо довго дивитись у безодню, то безодня дивитиметься у вас». Цей вислів Ф. Ніцше якнайповніше відображає сюжет роману «Експеримент із каменем». Лицар, який вершить справедливість, караючи найжахливіших злочинців, неминуче сам заслужить покарання, провалля проковтне і його.
Зазирніть у безодню! Після цієї книги ви знатимете про серійних убивць усе.
До видання увійшло три твори видатного українського письменника-модерніста Михайла Коцюбинського. Центром уваги та інтересу письменника є події революції 1905-1907 років.
Повість «Fata morgana» зображує долю селянства на рубежі 19-20 століть, розкриваючи передумови революційних подій та їх наслідки. Повість написана в період творчих пошуків письменника. В ній чудово видно перехід манери письма Коцюбинського від реалізму до імпресіонізму. Характерною для імпресіонізму є і композиційна будова, організаційним чинником якої є «настроєвість», відповідно головне місце посідає не розвиток подій, а бачення їх різними персонажами.
У новелі «Сміх» описується епізод з життя родини адвоката, що переховується у своєму будинку під час революційних подій і розгулу чорносотенців. Майстерною рукою автор зображує міську інтелігенцію, яка бореться за права пригнічених, але, в той же момент, не усвідомлює глибину соціальної прірви та загрозу вибуху, що назріває у суспільстві.
Новела «Intermezzo» – яскравий зразок імпресіоністичного письма Коцюбинського. Автор вміло «переломлює» зображуване крізь призму внутрішніх переживань оповідача. Поїздка до маєтностей Євгена Чикаленка, яка описана в новелі, відбувається після революційних подій 1905-1907 року. Текст є, у певному сенсі, актом терапії й рефлексій дійсності, які були описані в попередніх творах.
Твори розміщені послідовно до внутрішнього часопростору сюжету.
Монографія присвячена дослідженню пріоритетних алгоритмів воєнного захисту інформації, яка є дуже потрібною у сучасній Україні. У першому розділі вивчаються загальні підходи щодо якості таких алгоритмів та їх класифікаційно-категоріальні характеристики. Другий розділ присвячений структурній організації цих алгоритмів, зокрема їхньому застосуванню у захисті критичної інфраструктури та в мобільних пристроях. У третьому розділі розглядається використання пріоритетних алгоритмів у воєнних практиках, зокрема в Обороні повітряного простору України та в застосуванні математичного моделювання.
Цей роман виник із випадкової розмови: мандруючи Полтавщиною Панас Мирний почув історію про в минулому заможного селянина Василя Гнидку, котрий очолив банду розбійників. Вражений постаттю розбійника, автор пише по- вість «Чіпка», яка згодом розширюється у майже столітню історію українського села. Твір розкриває тогочасну дійсність у всіх її складнощах і суперечностях та стає першим зразком епопеї в українській літературі.
Центральна постать твору Чіпка Варениченко, як і його прообраз – потенційно добра, чесна й працьовита людина. Він готовий постояти не лише за себе, а й відстоювати інтереси громади.
Але через системну жорстокість і несправедливість, з якою постійно зіштовхується герой, він не здатен знайти справжні шляхи боротьби проти своїх кривдників. Це калічить душу головного героя, а притаманне йому бунтарство скочується в злодійство.