Повернення та обмін
Повернення та обмін
- Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обміняти товар належної якості.
- Повернути товар належної якості.
- Повернути або обміняти товар неналежної якості.
- Який товар підлягає обміну:
- Товар, у котрого є чек;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
- Процедура повернення та обміну товару належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
- Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою: м. Київ, вул. В. Стуса 22/1
- Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
- Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
-
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" друковані видання належної якості не підлягають обміну, поверненню.
- У випадку виявлення поліграфічного браку Товар (друковані видання), за зверненням Покупця, буде обміняний на аналогічний Товар належної якості. У випадку відсутності аналогічного товару належної якості Продавець здійснює повернення коштів у розмірі вартості повернутого товару. Поліграфічний брак – це брак, отриманий внаслідок недотримання технології виробництва, що призводить до перекручування або втрати інформації, розмазування фарби, нечіткий друк, перевернуті аркуші, відсутність аркушів, або їх повторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту тощо. Покупець має право повернути бракований Товар протягом 14 днів з моменту отримання. Для цього слід оформити заявку, звернувшись за тел.: (067) 820-84-77, або написавши на e-mail: lira-k@ukr.net. При оформленні заявки на повернення Товару слід зазначити реквізити для повернення коштів (банківська карта). Повернення бракованого Товару здійснюється за рахунок Продавця. Продавець здійснює повернення коштів Покупцю, у розмірі вартості повернутої продукції, після отримання Продавцем Товару з елементами поліграфічного браку.