Усі товари
У навчальному посібнику, на основі узагальнення наукових концепцій та бенчмаркінгу світового досвіду публічного адміністрування, визначено теоретико-методологічні та практичні підходи до приняття управлінських рішень в системі публічномого управління. Визначено роль і значення публічного менеджменту для ефективної організації законодавчих, виконавчих та судових дій владних інститутів. Акцентовано увагу на посиленні соціально-економічних і адміністративно-правових інструментів управління на всіх рівнях публічного адміністрування, змінах умов вироблення державної політики, стратегічному плануванні та прогнозуванні, публічних комунікаціях, фінансах, інноваціях в умовах посилення загроз національній безпеці. Структура і зміст посібника відповіда- ють програмі єдиного державного комплексного іспиту та орієнтовані, як на студенську аудиторію, так і на пересічних громадян з активною громадянською позицією.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕРЕКЛАДУ
РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ КРАЄЗНАВЧОГО СПРЯМУВАННЯ
РОЗДІЛ 3. РІЗНОВИДИ ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОЇ ТЕМАТИКИ
РОЗДІЛ 4. РІЗНОВИДИ ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ ДИПЛОМАТИЧНОЇ ТЕМАТИКИ
РОЗДІЛ 5. ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ТЕКСТАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕМАТИКИ
РОЗДІЛ 6. РІЗНОВИДИ ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ ЮРИДИЧНОЇ ТЕМАТИКИ
РОЗДІЛ 7. ВІЙСЬКОВИЙ ПЕРЕКЛАД
РОЗДІЛ VIIІ. РІЗНОВИДИ ПЕРЕКЛАДУ ТЕКСТІВ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТЕМАТИКИ
РОЗДІЛ 9. ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ У ПЕРЕКЛАДІ ЖАНРОВОЇ СПЕЦИФІКИ АНГЛОМОВНИХ ТЕКСТІВ
РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ
Редакція газети «Україна молода» пропонує Вашій увазі матеріали журналістських розслідувань, проведених у 2022-2024 роках, що стосуються приховування в Україні правди про злочини комуністичного тоталітарного режиму, зокрема і про Голодомор-геноцид українців 1932-1933 років.
Більше 100 років кремль приховує правду про масове винищення українців у ХХ ст., проводячи спеціальні операції, фальсифікуючи та приховуючи історичні матеріали, намагаючись ввести в оману світове товариство з метою уникнути відповідальності та зберегти російський фашизм.
У 1991 році Україна стала незалежною державою, однак московія не змирилася з таким розвитком історії. Революція гідності, яка відбулася у 2013-2014 рр. – стала найціннішим здобутком самовизна- чення української ідентичності, єдності української нації та відвернення від росії. Вигадавши ідеологему «рускій мір», заперечуючи право на самостійність України, кремлівський диктатор розпочав у 2014 ро- ці війну проти України, тимчасово окупувавши АР Крим та частини Донецької і Луганської областей. Саме в цей час кремль активізував «п’яту колону», яка не лише підтримує російські наративи, направ- лені на знищення Української держави та української нації, а й фактично підтримує російську агресію.
Війна ніколи не починається сама по собі, їй завжди передує агресія в гуманітарній сфері, мета якої полягає у ліквідації національної ідентичності країни. Вирішивши, що спеціальна операція в гуманітар- ній сфері пройшла успішно, путін у лютому 2022 року заявив, що метою кремля є «денацифікація» та «демілітаризація» України, тобто знищення української нації та Української держави.
Як встановлено журналістськими розслідуваннями, діяльність «п’ятої колони» та агентури московії в гуманітарній сфері була направлена на збереження так званої «радянської історичної школи», недопущення розкриття злочинів комуністичного режиму, нав’язування суспільству подвійних стандартів, невиконання законів України та резолюцій Євросоюзу із вимогами надати правову оцінку злочинам комуністичного режиму, знищити фальшиві історичні наративи, які сфабриковані та поширюються для підтримки ідеології та виживання кремля. На неодноразові заклики громадськості до української влади, дотепер неприйнятий закон про кримінальну відповідальність за заперечення геноциду українців. Все це дає можливість антиукраїнським силам продовжувати діяльність на знищення Українського народу.
Перемога на полі бою можлива лише у разі перемоги українського суспільства у мовно-культурній війні, інформаційній війні, історичній війні та конфесійній. Історична місія України – вистояти та об’єднати демократичний світ у боротьбі з рашизмом.
Слава Україні!
У навчальному посібнику розглянуто феномен України як системної цілісності у просторі і часі. Особлива увага звернена на гуманітарні пріоритети її розвитку: формування політичної нації, державності, національного гуманітарного простору, подолання викликів та загроз, новітніх тенденції євроінтеграції та перемоги над рашизмом, загрози існуванню України і всього людства. Доведено глибинну національну природу об’єднавчих процесів всере дині українства, котра особливо яскраво виявляється в екстремальних умовах буття народу, зокрема під час російської агресії проти України. Дослідження призначене для студентів, політиків, науковців, освітян, для всіх небайдужих до долі України.
М'яка палітурка, використовуємо картон ламінований або льон (+ бігуємо). Міцне склеювання. Якісний офсетний папір.
За потреби параметри та матеріали можуть бути змінені відповідно до вимог замовника.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.
У підручнику висвітлено основні літературознавчі поняття, категорії, терміни в їх історичному розвитку й теперішньому стані. Вдосконалено принципово нову модель літературної генерики (жанристики), що витримала випробування часом і допомагає осмислити мистецтво слова як систему систем в об’ємних різноаспектних вимірах; значно розширено підрозділ про кіносценарій як міжисистемне явище, закорінене і в літературу. Уперше систематизовано наявні в соціальних мережах візуалізовані твори української літератури, що стануть у пригоді як літературо-, так і мистецтвознавцям у розгортанні порівняльних підходів, активізації курсових, дипломних, дисертаційних робіт, посиленні зацікавлення масової авдиторії. Наведено приклади такого міжмистецького порівняльного аналізу, як і комплексного розгляду власне літературних творів. Значну увагу приділено поетиці слова, віршуванню, проблемам стильової типологізації/індивідуалізації, варіативності можливих витлумачень тексту. Головний підхід — мистецька вартість. Саме тому задавнені кальковані поняття «художня література» та «художня мова» замінено на питомі — мистецька література, мистецька мова з відповідним коригуванням гнізда похідних термінів. Чимало новацій постало на основі викладацької практики автора.
У підручнику висвітлено основні літературознавчі поняття, категорії, терміни в їх історичному розвитку й теперішньому стані. Вдосконалено принципово нову модель літературної генерики (жанристики), що витримала випробування часом і допомагає осмислити мистецтво слова як систему систем в об’ємних різноаспектних вимірах; значно розширено підрозділ про кіносценарій як міжисистемне явище, закорінене і в літературу. Уперше систематизовано наявні в соціальних мережах візуалізовані твори української літератури, що стануть у пригоді як літературо-, так і мистецтвознавцям у розгортанні порівняльних підходів, активізації курсових, дипломних, дисертаційних робіт, посиленні зацікавлення масової авдиторії. Наведено приклади такого міжмистецького порівняльного аналізу, як і комплексного розгляду власне літературних творів. Значну увагу приділено поетиці слова, віршуванню, проблемам стильової типологізації/індивідуалізації, варіативності можливих витлумачень тексту. Головний підхід — мистецька вартість. Саме тому задавнені кальковані поняття «художня література» та «художня мова» замінено на питомі — мистецька література, мистецька мова з відповідним коригуванням гнізда похідних термінів. Чимало новацій постало на основі викладацької практики автора.
П’ятикласник Мирослав дізнається, що легендарний символ рідного міста втрачений, і вирішує його відшукати. Спершу цю затію ніхто не сприймає всерйоз, навіть батьки. Але після кількох мандрівок містом та околицями шукачі розкривають велику таємницю, яку лиходії приховували від сторонніх очей не одне століття.
Дослідження, ідентифікація та збереження історико-культурної спадщини є одним із пріоритетних напрямків діяльності Науково-дослідного інституту українознавства КНУ імені Тараса Шевченка. Монографія присвячена вивченню пам’яток підводної спадщини, що розташовані в територіальних водах України та пов’язані з подіями Східної (або Кримської) війни 1853–56 років. Автор узагальнює результати українських підводних археологічних розвідок на Чорноморському шельфі – як тих, у яких безпосередньо брав участь (до 2014 року), так і тих, звіти про які ним було опрацьовано. Описуються артефакти, підняті з затонулих британських кораблів. У роботі використана значна кількість науково-історичних та архівних джерел, фотоматеріали експедицій, популярна література. Доступне викладення історичного фактажу робить монографію корисною для всіх, кого цікавить історія підводних досліджень, а огляд кораблетрощ середини ХІХ ст. – для дайверів-любителів і професійних археологів.
У навчальному посібнику на міжгалузевому рівні висвітлено штучний інтелект як предмет Сил безпілотних систем. Здійснено описово-аналітичний характер класифікаційно-категоріального лейтмотиву щодо Сил безпілотних систем. Розкрито нейромережеву модель дискретної оптимізації вибору рішень у Силах безпілотних систем. Зважено на перевагу FPV-дронів як полідискретної зброї високоточних ударів у Силах безпілотних систем повоєнної України.
Розраховано на студентів, курсантів та викладачів вищих навчальних закладів України, а також співробітників спецслужб.
Дорогі читачі, ви тримаєте у руках не просто збірку поезій 47 авторів із різних куточків України – у ваших руках закарбована на папері душа непереможного українського народу, наша невми- руща надія та нездоланна віра у перемогу України у визвольній боротьбі з російськими окупантами. Віршовані рядки, написані серцем людей різних професій, віку, поетами-аматорами та професійними літераторами, об’єднують спільно пережиті трагічні події початку повномасштабної війни, жахіття пережитого окупаційного періоду, втрати близьких та рідних у лихолітті війни та нескорений ворогом свободолюбивий дух українського народу, прагнення до волі та бажання жити у мирній Україні. Окремою окрасою книги, її неперевершеним доповненням стали малюнки відомого українського художника Володимира Реброва, які передають образність у прослуховуванні аудіозаписів з голосами авторів та доповнюють глибину кожного поетичного твору.
Об’єднуючи твори у «Мереживо Перемоги», ми об’єднуємо довкола цієї збірки увесь світ. Читаймо! Слухаймо! Відчуваймо!
Єднаймося для Перемоги!
Dear readers, you are holding in your hands not just a collection of poems by 47 authors from different parts of Ukraine – you are holding in your hands the soul of the invincible Ukrainian people, our undying hope and unbreakable faith in Ukraine's victory in the liberation struggle against the Russian invaders. The poetic lines, written by people of different professions and ages, amateur and professional poets, are united by the tragic events of the beginning of a full-scale war, the horrors of the occupation period, the loss of loved ones in the hardships of war, and the freedom-loving spirit of the Ukrainian people, the desire for freedom and the desire to live in a peaceful Ukraine, which is unconquerable by any enemy.
The book's special decoration, its unsurpassed addition, is the drawings by the famous Ukrainian artist Volodymyr Rebrov, which convey the imagery of the audio recordings with the authors' voices and complement the depth of each poem.
By combining the works in Lace of Victory, we unite the whole world around this collection. Let's read it! Let's listen! Let us feel!
Let's unite for the Victory!
Методичний посібник «Робота з маскою у театрі ляльок» для студентів за напрямом підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», спеціальності «Сценічне мистецтво», освітньо-професійної підготовки «Акторське мистецтво театру ляльок», «Режисура театру ляльок», «Сценографія театру ляльок» денної та заочної форми навчання.
Сині етюди – збірка прозових творів Миколи Хвильового, що була опублікована в 1923 році. ЇЇ поява була сприйнята тогочасними критиками як явище новаторське і знакове. Новели прозаїка приваблювали не лише тематичною злободенністю, а й стильовою, мистецькою самобутністю, засвідчували утвердження нової манери письма.
«Народні оповідання» є своєрідною книгою українського народного життя напередодні реформи 1861 року.
Михайло Коцюбинський написав повість «Тіні забутих предків» під враженням від перебування на Гуцульщині в 1911 році.
У творі розкривається історія кохання гуцулів Івана й Марічки з родин, що давно ворогують. Автор яскраво змальовує гуцульські побут і фольклор.
“Коли ця війна закінчиться?” – часто постає в нас у голові таке питання.
Давайте пофантазуємо, як усе буде тоді? Як буде тим людям, які нас захищали, повертатися?
І чи завершиться війна після повернення додому? Чи вона тільки розпочинається? Війна із собою, війна за себе. Ніка – ветеранка, яка демобілізувалася після закінчення війни. Вона долає труднощі пошуку роботи, непорозуміння із цивільними.
Тригери повертають її до минулого життя. Життя під час служби і спогади про те, що було “до”.
Чи знайде вона своє місце в мирному житті та що допоможе їй?
Це історія для тих, хто хоче знати, як підтримати, як не ранити своїми словами того, хто повернувся. Історія про те, що по допомогу звернутися не соромно – це вибір сильних.
Книга написана у документально-художньому стилі на основі правдивих історій свідків російської агресії на те- риторії Іванківської громади Київської області. Книга для всіх тих, хто прагне миру і бореться проти військової агре- сії та тероризму.
The book is written in a documentary and an artistic styles based on the true stories of the victims of russian aggression within Ivankiv territorial community of Kyiv region. The book is for those who desire peace and struggle against russian military aggression and terrorism.
У навчальному посібнику висвітлено систему алгоритмів пріоритетності як предмет воєнної стеганографії. При цьому, озвучено критеріальну здатність штучної генерації голосу Людини. Визначено концептуальну модель захисту інформації від кіберзагроз у бездротових мережах стеганографії. Стверджено квантову симуляцію стегосистеми як введення ворога в оману. Прогнозовано філософію стеганографічного драйвера Перемоги України над російським агресором.
Розраховано на студентів, курсантів, викладачів вищих навчальних закладів України, а також співробітників спецслужб.
Твір являє з себе психологічний роман з елементами соціальної фантасмагорії. Дві головні героїні оповіді, намагаючись розшукати близьку для кожної з них обох людину, певно самі не бажаючи того, натомість дізнаються дещо нове про себе, про свої потаємні мрії, про свої приховані страхи. Ці пошуки змусять кожну з героїнь роману загли- битись у власні я, приведуть їх до переосмислення їхнього минулого, їхнього життя. Це будуть пошуки не стільки в ре- альності, скільки в царинах підсвідомості: у потойбічному світі невловимих снів, у світлій місцині напівстертих дитячих споминів.
Твір являє з себе психологічний роман з елементами соціальної фантасмагорії. Дві головні героїні оповіді, намагаючись розшукати близьку для кожної з них обох людину, певно самі не бажаючи того, натомість дізнаються дещо нове про себе, про свої потаємні мрії, про свої приховані страхи. Ці пошуки змусять кожну з героїнь роману загли- битись у власні я, приведуть їх до переосмислення їхнього минулого, їхнього життя. Це будуть пошуки не стільки в ре- альності, скільки в царинах підсвідомості: у потойбічному світі невловимих снів, у світлій місцині напівстертих дитячих споминів.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.
М'яка палітурка, використовуємо картон ламінований або льон (+ бігуємо). Міцне склеювання. Якісний офсетний папір.
За потреби параметри та матеріали можуть бути змінені відповідно до вимог замовника.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.
М'яка палітурка, використовуємо картон ламінований або льон (+ бігуємо). Міцне склеювання. Якісний офсетний папір.
За потреби параметри та матеріали можуть бути змінені відповідно до вимог замовника.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.
М'яка палітурка, використовуємо картон ламінований або льон (+ бігуємо). Міцне склеювання. Якісний офсетний папір.
За потреби параметри та матеріали можуть бути змінені відповідно до вимог замовника.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.