Усі товари
«Цемент» розвиває ідею попередньої збірки оповідань І. Лоскучерявого «Ментall», в якій історії так само поділено порівну за жанрами: химерної прози та трукрайму. Незалежно від того, чи відбувалися події насправді (розділ «Мент»), чи вони є вигаданими (розділ «Це»), їх лейтмотивом є право людини на вибір між добром та злом в екстремальних ситуаціях.
Частина І. З позицій гуманістичного і мотиваційно-динамічного підходів у психології висвітлено: біологічну, соціальну і духовну природу людини; задатки й здібності; темперамент; кореляційні взаємозв’язки конституційно-антропометричних і психологічних властивостей індивіда; соціальні умови й фактори та соціально-психологічні механізми формування і функціонування психіки особистості, зокрема, «Втечу в Натовп», «Втечу від Свободи», «Позитивну Свободу»; психологію духовності, моральності, совісті, любові, «розумного егоїзму», «екзистенційної нудоти», віри в Бога; характер особистості.
Частина ІІ. Викладено основний зміст вчень, які утворили основи персонології (науки про особистість): З. Фройда, А. Адлера, К. Г. Юнга, Е. Еріксона, Е. Фромма, К. Хорні, А. Х. Маслова, В. Е. Франкла. На ідейно-методологічних засадах цих вчень створено ефективні методи психологічної допомоги: психотерапії, психокорекції, консультування. Висвітлено найбільш ефективні методи і методики персонологічних досліджень.
Для студентів і аспірантів психологічних та педагогічних спеціальностей.
Посібник розроблений на основі раніше виданого за участю співавторів підручника «Організація, планування та управління в будівництві»
У посібнику викладені основні положення з організації, планування і управління будівельним виробництвом з урахуванням змін правових положень і організаційних структур будівельних організацій в умовах ринкових відносин. Розглянуті загальні положення організації будівельного виробництва, організації виконання будівельних процесів і підготовки будівельного виробництва, відомості про нормативну і проектно-технологічну документацію, організацію будівельного майданчика, організацію і календарне планування. В посібнику враховані останні Законодавчі та нормативні зміни.Також подаються приклади виконання курсових робіт, проектів та відповідних розділів дипломних проектів здобувачів вищої освіти будівельної спеціальності та сучасні відомості про Міжнародні стандарти в галузі управління якістю будівництва.. .
Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів будівельного профілю.
Описано комунікаційну історію розвитку суспільства. Висвітлено основи інформології, види, способи кодування й будову повідомлень масової інформації, її функціонування в суспільстві, особливості аналітико-синтетичного опрацювання, загальні й специфічні властивості інформації. Викладено основи теорії масової комунікації, керування нею в державі й теорію впливу. Описано теорії, моделі й типові задачі масової комунікації.
Для студентів, які навчаються за спеціальностями „Журналістика”, „Інформаційна, бібліотечна та архівна справа”, „Міжнародна інформація” і „Національна безпека”. Буде корисний аспірантам, докторантам, а також викладачам перелічених спеціальностей.
Що штовхає людство в прірву? Ми всі це бачимо й відчуваємо. Але чи хтось справді намагається зупинити?
«Приховане близько» – незалежне продовження «Тайммена». Троє підлітків – Ткарій, Арина й Леона – отримують шанс змінити світ, де влада, технології й божества злилися в єдиний механізм контролю. Та перш ніж врятувати майбутнє, їм доведеться зрозуміти, хто вони – і що насправді приховано близько.
А все почалося зі «Сповіді боржниці». Танлія – боржниця. Щоб отримати свободу, вона змушена виконувати накази державної системи. Але що ховається за кредитами? І чи не прагнуть сильні світу цього відродити рабство – під новим обличчям?
Дві історії. Один всесвіт.
Ця книга точно не залишить вас байдужими – і це я вам як автор обіцяю.
Колективна монографія представляє комплексне дослідження сучасної культурології, інтегруючи теоретичні засади з практичним осмисленням ключових тенденцій української гуманістики. Видання висвітлює міждисциплінарний характер галузі, значення історичної спадщини та вектори культурного розвитку в умовах глобальних і національних викликів. Автори – провідні українські науковці – пропонують багатогранний аналіз актуальних проблем, сприяючи формуванню критичного мислення та академічного діалогу.
Книга є цінним джерелом для дослідників, викладачів, студентів і всіх, хто прагне глибшого розуміння сучасних гуманітарних процесів та наукових дискусій.
Навчальний посібник підготовлено на основі узагальненого досвіду викладання курсу вищої та прикладної математики для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання архітектурних, інженерних, природничих та інших спеціальностей Київського національного університету будівництва і архітектури. Зміст посібника охоплює шістнадцять тематичних розділів, що відповідають програмі першого курсу закладів вищої освіти та структуровані у логічно завершені змістові модулі.
Кожна тема містить короткий виклад основних теоретичних положень, приклади розв’язання типових задач, а також завдання для аудиторної та самостійної роботи. З метою підвищення ефективності засвоєння матеріалу та розвитку індивідуальних навчальних траєкторій у посібнику подано практикуми з ключових розділів курсу та контрольні тестові завдання для самоперевірки.
47,5 казок це чергова порція армійського гумору, від автора «стандартів хотівших в НАТО».
Ця книжка – не просто збірка казок.
Це фронтово-сатиричний всесвіт, у якому солдати, командири, античні боги, герої міфів і навіть пласка земля живуть за одними й тими ж законами єдиноначальства.
У казках гумор змішаний із гіркою правдою, військовий побут – із міфологією, а наївність народної байки – з гострою сатирою на бюрократію, лінощі та «дивовижну винахідливість» людей у найважчих умовах.
Автор говорить мовою живою, колючою й часом грубою, але саме тому вона звучить чесно. Бо коли поряд війна, казка перестає бути казкою – вона стає способом зрозуміти, вистояти й навіть посміятися там, де, здавалось би, нема місця для сміху.
Всі військові звання, історії та події є виключно плодом авторської уяви, а окремі елементи малюнків не відображають точність реального буття, також, будь-які збіги із реальними людьми є чистою випадковістю.
47,5 казок це чергова порція армійського гумору, від автора «стандартів хотівших в НАТО».
Ця книжка – не просто збірка казок.
Це фронтово-сатиричний всесвіт, у якому солдати, командири, античні боги, герої міфів і навіть пласка земля живуть за одними й тими ж законами єдиноначальства.
У казках гумор змішаний із гіркою правдою, військовий побут – із міфологією, а наївність народної байки – з гострою сатирою на бюрократію, лінощі та «дивовижну винахідливість» людей у найважчих умовах.
Автор говорить мовою живою, колючою й часом грубою, але саме тому вона звучить чесно. Бо коли поряд війна, казка перестає бути казкою – вона стає способом зрозуміти, вистояти й навіть посміятися там, де, здавалось би, нема місця для сміху.
Всі військові звання, історії та події є виключно плодом авторської уяви, а окремі елементи малюнків не відображають точність реального буття, також, будь-які збіги із реальними людьми є чистою випадковістю.
Монографію присвячено висвітленню основних наукових положень отриманих у ході дослідження теоретичних та практичних основ кіберборотьби у воєнних конфліктах сучасності.
У праці наведено результати аналізу та узагальнення передового досвіду кіберборотьби, проведено оцінювання факторів впливу на ефективність ведення кіберборотьби, висвітлено релевантні існуючі теоретичні основи її оцінювання. Розроблено авторську математичну модель визначення ймовірнісних станів інформаційно-комунікаційної системи в умовах ведення кіберборотьби, а також рекомендації щодо набуття спроможностей перспективними Кіберсилами Збройних Сил України та розвитку термінологічного апарату в сфері кіберборотьби. Монографія призначена для фахівців у галузі кібербезпеки, наукових та науково-педагогічних працівників, а також курсантів, студентів й слухачів, які вивчають досліджують і вивчають проблеми кібербезпеки та кіберборотьби.
Влаштовуючись стажистом на корабель космічної швидкої допомоги, юний Хет не міг і припустити, наскільки непростим виявиться його наставник – думкохірург Гротан, які дикі ідеї виникатимуть у його друзів і до чого це все зрештою призведе.
Навчальний посібник є продовженням серії "Практичне програмування роботів". Він присвячений практичному програмуванню робототехнічних систем, з використанням симулятора GAZEBO ROS (Robot Operating System) акцентуючи увагу на його військове застосування. Модульна структура GAZEBO ROS сприяє розробці автономних роботів, де кожен компонент системи розглядається як окремий вузол, що взаємодіє з іншими через стандартизовані комунікаційні механізми. У посібнику розглянуто створення симуляцій взаємодії автономних платформ, між доменну координацію роїв дронів і наземних систем у бойових умовах, а також моделювання тактичних операцій в бойовому середовищі. Зокрема, буде розглянуто інтеграцію алгоритмів ШІ для автоматизованого аналізу місцевості, оптимізації бойових стратегій і підвищення рівня автономності безпілотних систем у складних середовищах.
Теоретично-практичний матеріал навчального посібника допоможе легко опанувати ключові навички з розробки програмної архітектури роботів, створення військових автономних та розподілених робототехнічних систем.
Приклади практичного застосування поданого матеріалу нададуть можливість не лише засвоїти фундаментальні концепції, а й розвинути навички проєктування і реалізації власних роботизованих автономних систем, що будує міцну основу для майбутньої інженерної та науково-дослідної діяльності у сфері робототехніки
Цільовою аудиторією посібника є здобувачі вищої освіти військово-технічних закладів, науково-педагогічні працівники, інженери-дослідники, а також фахівці оборонно-промислового комплексу.
Навчальний посібник є продовженням серії "Практичне програмування роботів". Він присвячений практичному програмуванню робототехнічних систем, з використанням симулятора GAZEBO ROS (Robot Operating System) акцентуючи увагу на його військове застосування. Модульна структура GAZEBO ROS сприяє розробці автономних роботів, де кожен компонент системи розглядається як окремий вузол, що взаємодіє з іншими через стандартизовані комунікаційні механізми. У посібнику розглянуто створення симуляцій взаємодії автономних платформ, між доменну координацію роїв дронів і наземних систем у бойових умовах, а також моделювання тактичних операцій в бойовому середовищі. Зокрема, буде розглянуто інтеграцію алгоритмів ШІ для автоматизованого аналізу місцевості, оптимізації бойових стратегій і підвищення рівня автономності безпілотних систем у складних середовищах.
Теоретично-практичний матеріал навчального посібника допоможе легко опанувати ключові навички з розробки програмної архітектури роботів, створення військових автономних та розподілених робототехнічних систем.
Приклади практичного застосування поданого матеріалу нададуть можливість не лише засвоїти фундаментальні концепції, а й розвинути навички проєктування і реалізації власних роботизованих автономних систем, що будує міцну основу для майбутньої інженерної та науково-дослідної діяльності у сфері робототехніки
Цільовою аудиторією посібника є здобувачі вищої освіти військово-технічних закладів, науково-педагогічні працівники, інженери-дослідники, а також фахівці оборонно-промислового комплексу.
Навчальний посібник присвячений практичному програмуванню робототехнічних систем, з використанням ROS (Robot Operating System) в якості основної платформи для створення автономних та розподілених робототехнічних систем. В ньому надано теоретично-практичний матеріал для легкого опанування ключових навичок у розробці програмної архітектури роботів, виконання інтеграції сенсорних систем, здійснення налаштування симуляційних середовищ з реалізацією алгоритмів автономної навігації. Модульна структура ROS сприяє розробці автономних роботів, де кожен компонент системи розглядається як окремий вузол, що взаємодіє з іншими через стандартизовані комунікаційні механізми.
Застосований у посібнику практичний підхід навчання надає можливість не лише засвоїти фундаментальні концепції, а й розвинути навички проєктування і реалізації власних роботизованих автономних систем, що будує міцну основу для майбутньої інженерної та науково-дослідної діяльності у сфері робототехніки.
Ця книжка є першим виданням у серії навчальних посібників "Практичне програмування роботів".
Навчальний посібник розрахований на викладачів, здобувачів освіти та всіх кого цікавить програмування робототехнічних систем, з використанням ROS (Robot Operating System).
Навчальний посібник присвячений практичному програмуванню робототехнічних систем, з використанням ROS (Robot Operating System) в якості основної платформи для створення автономних та розподілених робототехнічних систем. В ньому надано теоретично-практичний матеріал для легкого опанування ключових навичок у розробці програмної архітектури роботів, виконання інтеграції сенсорних систем, здійснення налаштування симуляційних середовищ з реалізацією алгоритмів автономної навігації. Модульна структура ROS сприяє розробці автономних роботів, де кожен компонент системи розглядається як окремий вузол, що взаємодіє з іншими через стандартизовані комунікаційні механізми.
Застосований у посібнику практичний підхід навчання надає можливість не лише засвоїти фундаментальні концепції, а й розвинути навички проєктування і реалізації власних роботизованих автономних систем, що будує міцну основу для майбутньої інженерної та науково-дослідної діяльності у сфері робототехніки.
Ця книжка є першим виданням у серії навчальних посібників "Практичне програмування роботів".
Навчальний посібник розрахований на викладачів, здобувачів освіти та всіх кого цікавить програмування робототехнічних систем, з використанням ROS (Robot Operating System).
Вчорашнього випускника школи Олексу, який здійснює зухвалі наскоки в Ідеополіс – вмістилище людських ідей, призначають помічником зорегляда у Тиранополісі. Але попри очікування робота помічника нудна і сіра. Та все ж Олекса не втрачає надії поглянути на небо в телескоп, яким, як виявилось, ніхто не користується вже багато років. І на це є свої причини, дізнавшись про які, Олекса відкриває для себе інший бік звичного світу. Хлопець навіть не здогадується про те, що разом з донькою тиранополісського старости Яриною йому судилося потрапити у вир карколомних подій, де дивовижно переплетуться наслідки інтриг Нестора Прая і урдуранські підступи…
Зміст навчального посібника відповідає робочій навчальній програмі дисципліни «Акмеологія».
Навчальний посібник буде корисним аспірантам, викладачам, науковцям і всім, хто зацікавлений у питаннях особистісного та професійного зростання.
Олекса Сирота, щойно демобілізований «дворічник», запрошується на роботу в столичному кримінальному розшуку. Справа, яку йому довелося розслідувати на самому початку (загибель студента-іноземця), з першого погляду виглядала як нещасний випадок, але після з’ясування деяких дуже неприємних обставин ледь не обернулася міжнародним дипломатичним скандалом, підривом підвалин радянської зовнішньої політики і дуже печальними перспективами для кар’єр багатьох високопоставлених товаришів.
Ця справа була незручною вже тому, що не мала аналогів чи не у всій історії радянської міліції. Відтак і підхід до розслідування мав бути нетрадиційним. Саме таким, з яким міг впоратися наш герой, випускник філософського факультету Київського Університету.
Загиблий був небожем впливового політичного діяча т. зв. «третього світу», прозваного за його імперські замашки «містечковим Чингізханом». Тому ще до закінчення слідства справа була засекречена на найвищому державному рівні. І тільки зараз, 50 років по тому автори змогли винести на загал всі таємниці цієї загадкової історії.
Детективний роман «Оманливий спокій Багдаду» – чергова розповідь книжково-кінематографічного серіалу «Інспектор і кава» або «Київський детектив у стилі ретро». Дія цього твору, як і попередніх, відбувається у Києві в 70-х роках минулого ХХ століття. Головні герої серіалу – інспектор карного розшуку столичної міліції капітан Олекса Сирота та його вчитель і начальник підполковник Іван Борисович на прізвисько Старий – зіткнулися з загадковими і жорстокими вбивствами, аналогів яким не пригадували навіть ветерани кримінального розшуку. І ще одна дивна обставина: КДБ, що зазвичай пильно контролював усі міліцейські розслідування резонансних кримінальних справ, цього разу демонстративно самоусунувся. Одразу після завершення справи були суворо засекречені навіть згадки про неї у міліцейських звітах. Слідчі матеріали почасти знищили, а решту вивезли в Москву, де вони зникли у бездонних архівах союзного МВС. Відтак авторам роману, відомим українським письменникам Валерію і Наталі Лапікурам довелося у прямому розумінні цього слова по крихтах відтворювати складну картину тих уже далеких подій.
В центрі Києва, майже під вікнами кабінету начальника Київського карного розшуку знаходять покійника – злодія-кватирника на прізвисько Кіціус. Розслідувати причину загибелі Кіціуса доручено інспекторові Олексі Сироті. З одержаної з різних джерел інформації випливає, що це не нещасний випадок і не зведення порахунків у кримінальних колах. Найреальніше – злодій під час грабунку, як то кажуть, опинився не в той час і не в тому місці.
Однак з’ясувалося, що до злочину причетні представники т. зв. номенклатури, тому слідство справи про вбивства вище керівництво «спустило на гальмах».
Втім, закон бумеранга ніхто не скасовувати і вбивцю чекає кара, хоча й в несподіваний спосіб.
В підручнику викладено предмет, методи, поняття, концепції, найбільш значущі відкриття в історії становлення і розвитку зоопсихології та порівняльної психології як споріднених галузей психологічної науки. Показано, що основним утворенням психіки людини, яке істотно відрізняє її від психіки тварин, є свідомість. Висвітлено психологічні аспекти всіх рівнів відображення і адаптації тварин: таксисів і тропізмів, інстинктивної поведінки, научіння, інтелектуальних актів, – та їх комунікації. Важливими складовими цього навчального видання є розділи, присвячені комунікації тварин та «лінгвістичним проєктам» (цілеспрямованому научінню тварин людської мови), які показують, що між психікою людини і тварин немає
«прірви» – радикальних якісних відмінностей, а є лиш істотні відмінності різних рівнів психічної організації. Положення підручника ґрунтуються на значному масиві фактів, одержаних за допомогою наукових спостережень та експериментально.
Для студентів спеціальності «психологія».
Редакція газети «Україна молода» пропонує Вашій увазі матеріали журналістських розслідувань, проведених у 2022-2024 роках, що стосуються приховування в Україні правди про злочини комуністичного тоталітарного режиму, зокрема і про Голодомор-геноцид українців 1932-1933 років.
Більше 100 років кремль приховує правду про масове винищення українців у XX ст., проводячи спеціальні операції, фальсифікуючи та приховуючи історичні матеріали, намагаючись ввести в оману світове товариство з метою уникнути відповідальності та зберегти російський фашизм.
У 1991 році Україна стала незалежною державою, однак московія не змирилася з таким розвитком історії. Революція гідності, яка відбулася у 2013-2014 рр. – стала найціннішим здобутком самовизначення української ідентичності, єдності української нації та відвернення від росії. Вигадавши ідеологему
«рускій мір», заперечуючи право на самостійність України, кремлівський диктатор розпочав у 2014 році війну проти України, тимчасово окупувавши АР Крим та частини Донецької і Луганської областей. Саме в цей час кремль активізував «п’яту колону», яка не лише підтримує російські наративи, направлені на знищення Української держави та української нації, а й фактично підтримує російську агресію.
Війна ніколи не починається сама по собі, їй завжди передує агресія в гуманітарній сфері, мета якої полягає у ліквідації національної ідентичності країни. Вирішивши, що спеціальна операція в гуманітарній сфері пройшла успішно, путін у лютому 2022 року заявив, що метою кремля є «денацифікація» та «демілітаризація» України, тобто знищення української нації та Української держави.
Як встановлено журналістськими розслідуваннями, діяльність «п’ятої колони» та агентури московії в гуманітарній сфері була направлена на збереження так званої «радянської історичної школи», недопущення розкриття злочинів комуністичного режиму, нав’язування суспільству подвійних стандартів, невиконання законів України та резолюцій Євросоюзу із вимогами надати правову оцінку злочинам комуністичного режиму, знищити фальшиві історичні наративи, які сфабриковані та поширюються для підтримки ідеології та виживання кремля. На неодноразові заклики громадськості до української влади, дотепер неприйнятий закон про кримінальну відповідальність за заперечення геноциду українців. Все це дає можливість антиукраїнським силам продовжувати діяльність на знищення Українського народу.
Перемога на полі бою можлива лише у разі перемоги українського суспільства у мовно-культурній війні, інформаційній війні, історичній війні та конфесійній. Історична місія України – вистояти та об’єднати демократичний світ у боротьбі з рашизмом.
Слава Україні!