Видавництво Ліра-К
Збірка містичних оповідань за мотивами давньої української міфології, що проведе читача через межі реальності у світ загадкових явищ, незвіданих сил і таємничих створінь. Тут оживають прадавні істоти, страхи набувають форми, а буденність розчиняється у надприродному. Мавка, лісовик і водяник; скарбник, злидні та песиголовці, а ще істоти про котрих ви, можливо, навіть не чули, організують вам подорож у невідоме, де логіка відступає перед незбагненним. Готові розкрити завісу містичних таємниць?
Оповідання цієї збірки водночас прості й складні. Світи, зображені в них, кінематографічно чіткі й зрозумілі, мов оточуюче читача повсякдення, і водночас фантомні, ілюзорні, мов світи зірок, котрих він ніколи не побачить. У тканині оповідань нерозривно і парадоксально переплелися буденність і свято, любов і ненависть, радість і туга. Вони дуже різні. Але головне те, що вони жодного читача не залишать байдужим. А тому можна лише позаздрити всім тим, хто вперше відкриває цю збірку. Бо вони ще тільки починають із захопленням, здивовано та задумливо, блукати у лабіринтах буття, химерно побудованих фантазією автора. Втім, чи фантазією?..
Бальво тікає від смерті. Вона переслідує його ще з дитинства, коли чума викосила всю його сім’ю, і тепер, роками потому, не полишає його ні на мить. Тіло Бальво страждає від цинги, зуби випадають один за одним, але він усе ще тримає гарпун у руках. Китоловство – його життя, а корабель – його дім. Море жорстоке та несправедливе. Але цього разу воно вчинить значно гірше. Гарпуни більше не захистять, а темрява окутає все довкіл. Залишається тільки чекати, бо почнеться полювання… І цього разу мисливці – не китобої...
У підручнику на основі надбань доктрини трудового права, трудового законодавства та практики його застосування окреслено: право на працю громадян України в системі основних трудових прав та гарантії його законодавчого забезпечення; поняття трудового права та його місце в системі національного приватного права; візію правового регулювання трудових відносин в Україні та його механізм; українську науку трудового права та її персоналії; дайджест дисертацій з трудово- го права, захищених майже за чверть XХI сторіччя в Україні; трудоправові структурні підрозділи наукових установ України; українську географію кафедр трудового (приватного) права; трудове право як навчальну дисципліну; систему трудового права України; колективні договори та угоди як засоби правового регулювання трудових відносин в Україні; поняття, зміст і форму трудового договору; українську систематику трудових договорів; укладення трудового договору; зміну умов трудового договору; правове забезпечення відсторонення від роботи в Україні; призупинення дії трудового договору; припинення трудового договору в Україні; недійсність трудового договору; правове забезпечення робочого часу та часу відпочинку в Україні; правове забезпечення оплати праці та її нормування в Україні; поняття трудової дисципліни та методи її забезпечення в Україні; відповідальності в національному трудовому праві; правове забезпечення охорони праці в Україні; міжнародне трудове право; зарубіжне трудове право; порівняльне трудове право. Крім того, в цьому навчальному виданні розлого охарактеризовані правові форми врегулювання трудових спорів.
Після кожної теми фігурують: терміни та поняття; питання, тести для самоконтролю; завдання для індивідуальної роботи; приклади практичних завдань; рекомендовані акти трудового законодавства, рекомендовані матеріали правозастосовної практики у справах, що виникають із трудових відносин, рекомендована трудоправова наукова література або юридична література з питань урегулювання трудових спорів.
Підручник «Трудове право (національне, міжнародне, зарубіжне, порівняльне) та правові форми врегулювання трудових спорів» адресований здобувачам вищої правничої освіти першого (бакалаврського) рівня, під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з пра- ва, єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) з права, а також особам, професійні інтереси яких сфокусовані на трудовому праві та правових формах врегулювання трудових спорів.
У підручнику «Цивільне право: національне, міжнародне, зарубіжне, порівняльне. Частина перша» на основі надбань доктрини цивільного права, цивільного законодавства та практики його застосування окреслено: поняття цивільного права та його місце в системі приватного права; візію правового регулювання цивільних відносин та його механізм; українську цивілістику та її персоналії; дайджест дисертацій з цивільного права, захищених після набрання чинності Цивільного кодексу України; цивілістичні структурні підрозділи установ Національної академії наук України і Національної академії правових наук України; українську географію кафедр цивільного (приватного) права; цивільне право як навчальну дисципліну; систему цивільного права; суб’єктів цивільних правовідносин; об’єкти цивільних правовідносин; поняття, види, зміст і форму правочинів; тлумачення змісту правочину; відмову від правочину та її кореляцію з іншими цивільно-правовими категоріями; недійсність правочину; представництво в цивільному праві; строки в цивіль- ному праві; загальну частину міжнародного цивільного права; зарубіжне цивільне право; порівняльне цивільне право.
Після кожної теми фігурують: терміни та поняття; питання, тести для самоконтролю; завдання для індивідуальної роботи; приклади практичних завдань; рекомендовані акти цивільного законодавства, рекомендовані матеріали правозастосовної практики у цивільних справах, рекомендована цивілістична література.
Підручник «Цивільне право: національне, міжнародне, зарубіжне, порівняльне. Частина перша» адресований здобувачам вищої правничої освіти першого (бакалаврського) рівня, під час підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) з права, єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) з права, а також особам, професійні інтереси яких сфокусовані на цивільному праві.
Детективна агенція «Кассіопея» отримала непересічне замовлення – знайти артефакт Вовчий камінь, та для цього треба перемогти в ельфійській грі Іту-Ілу. Янсен Стороженко має знайти шлях до Червоної вежі і вирішити, хто візьме реліквію. Його рішення не тільки змінить баланс сил магічних ковенів, але й матиме наслідки для детектива особисто, бо з ним невідступно іде невідомий темний бог.
Київ XIX-го сторіччя – небезпечне місто.
Кожен вірш у збірці — фрагмент всесвіту, що віддзеркалює незлічені грані жіночої сили, збудованої з тонких ліній. Ця книжка торкається найпотаємніших струн душі й стане гідним супутником у хвилини радості чи смутку. Вона — про вас та для вас. Відкриває новий погляд на жіноче буття через призму чоловічого серця, яке уважно прислухається до емоцій, бажань та почуттів жінки. Фрактали, ніби фрагменти світла в калейдоскопі, зливаються в ніжності, силі й загадковості, залишаючи по собі світлий післясмак розуміння краси життя та людських почуттів
Данило Северин, молодий співробітник всесвітньо відомої Лабораторії реактивного руху у Пасадені, вважав себе невдахою, адже йому довелось спостерігати за рухом космічного апа- рату «Вояджер-1», який доживав свої останні дні.
Усе змінилося одного літнього дня, коли в об’єктив
«Вояджера» потрапив об’єкт, якого не повинно бути на тому місці. Невдовзі з’ясувалося, що це міжзоряний корабель і прямує він до Землі.
Коли ж стало зрозуміло, що метою чужинців є Україна, а конкретно місцевість, де проживали батьки Данила, і це якимось чином пов’язане з її трипільським періодом історії, на Землі виникла політична криза.
Книга пам’яті «Хто, як не я…» – історико-меморіальне видання, присвячене увічненню пам’яті воїнів, які загинули у перший рік російсько-української війни, захищаючи суверенітет, територіальну цілісність і незалежність України. Видання сформоване за територіальним принципом: зокрема тут подана інформація у біографічно-довідковій формі про військовослужбовців – вихідців із Київської області, а також тих, хто певний час на Київщині проживав. Книга спонукатиме читача берегти пам’ять про подвиги, здійснені нашими воїнами, передавати ту історично важливу інформацію прийдешнім поколінням.
Інформація, поміщена у Книзі пам’яті, базується на відкритих джерелах Міністерства оборони України, інтернет-ресурсах, а також зібрана шляхом безпосередньої комунікації з родичами загиблих, їхніми побратимами – учасниками бойових дій, громадськими активістами, тощо.
Наразі це ІII-й том із серії Книг пам’яті про полеглих за Батьківщину героїв.
В романі «Забудь мене» перед читачем розгортається історія, пригоди й драма чотирьох бойовиків ОУН та коханої дівчини одного з них, власне, головного героя Сташка – Солі. Різними шляхами приходять герої твору до Організації, де служать її ідеї до останнього подиху, залишаючись вірними присязі й чину.
Твір присвячується українцям, яких зла доля занесла в далекі краї, на інший кінець світу й саме в тих неласкавих землях, без підтримки, сам на сам з найрізноманітнішого штибу ворогами й недоброзичливцями, не сподіваючись на посмертну пам’ять і славу, виконують вони те, що мають виконати.
Існує цілий пласт літератури про так званий «Русский Харбин», натомість «Забудь мене» стане чи не першим романом, у якому змальовано Харбін український, а годі сумніватися, що значною мірою саме таким він і був. Дві третини подій твору відбувається саме там, у міжвоєнній Маньчжурії, до якої так прагнули дістатися герої «Тигроловів» Багряного. З певними умовностями можна сказати, що події «Забудь мене» роз- гортаються там і тоді, де й коли події «Тигроловів» закінчуються.
Чи є роман історичним? Почасти, адже окрім вигаданих у ньому фігурують і реальні особи, як от отаман Семенов та його підручний генерал Власьєвський. Прізвища деяких персонажів ледь змінені, скажімо присутній у творі начальник далекосхідного управління НКВС Люшнєв майже один до одного списаний зі свого прототипа Люшкова.
В книзі описано героїчний народ України, що дає відсіч окупанту. Тут ми бачимо як історії відважних воїнів, так і звичайних людей. В книзі також є багато поєзії та малюнків Володимира Реброва, що відображає незламну силу українців.
Що буде найважливішим для всього людства, коли прогрес досягне можливості проходити крізь червоточини? Вивчення історії, у її справжньому вигляді! Та проникаючи у минуле, ми ризикуємо змінити сьогодення. Але хто не ризикує, той... А можливо, історія вже змінена...
Одна обкладинка – дві історії. Перша про хлопця, з якого знущаються через вроджену ваду. Проте все змінюється, коли в траві під осокорами він знаходить Предмет, з яким його вада стає невидимою для інших. Друга – про соціопатичного чоловіка, який не памятає свого минулого і сахається людей. Утім, доля дарує нагоду змінитися і повернути собі себе. Історії, що відгукнуться кожному, хто бодай раз стояв наскрізь самотній посеред глухого та сліпого світу
Війна – убивця, війна – розлучниця, нищителька люд- ських доль і всього довкілля. Так або вона проходить крізь людські долі, або люди йдуть крізь війну, а їхні зранені душі «волають»: «Пам’ятаймо!». Але є закони людяності, які неможливо списати на війну: кохання, вірність, сім’я, родина, рідний край... Бо вони – вічні, а війни – минають. Але над їхніми наслідками варто задуматися: тільки-но здолали фашизм, як у росії зродився рашизм, а кількість жертв цієї війни – незліченна…
Наслідки війни показано на прикладі двох родин – української та німецької. Якби не російський рашизм – долі геро- їв роману склалися б по-іншому.
Молода вчителька з Рівненщини Ярина Біла разом зі своїм нареченим, воїном АТО, долають безліч випробувань на шляху до щастя.
Бурштинова лихоманка, що стала екологічним ли- хом та полем бандитизму для Волині – то підґрунтя розвитку всіх подій, що тісно переплетені у кількох історичних та часових площинах: час німецько-радян- ської війни в Україні, в Латвії, в Казахстані.
Сюжетні лінії торкаються бойових подій та патріо- тичних переживань в українських та латишських родинах, чиї долі пов'язані окупацією, вивезенням з рідного краю, національно-визвольними змаганнями впродовж минулих років та сучасності.
Протягом 30 років незалежності в Україні точилася гостра дискусія між прибічниками різних версій походження українського народу. Переможцем у цій «тридцятилітній» етнологічній війні стала ранньосередньовічна концепція україногенези, біля витоків якої стояв «батько української історії» М. Грушевський та інші українські історики ХІХ ст. Переконливим свідченням походження українців з раннього середньовіччя є велика популярність цієї концепції серед етнологів та освічених громадян сучасної України. Книга містить історію дослідження проблеми походжен- ня українського народу, обґрунтування зазначеної концепції україногенези та перипетії згаданої тривалої дискусії доби незалежності.
Тверда палітурка. Міцне склеювання. Якісний офсетний папір.
За потреби параметри та матеріали можуть бути змінені відповідно до вимог замовника.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.
Перша книжка про українського «Гаррі Поттера» – Іванка Мамая – запрошує вирушити у захопливі мандри Україною і місцями прадідівської слави, щоб зій- тися у першому двобої зі злом. Історія і містика, реальність і вигадка, віра і брехня. Все як завжди у світі людей... і не тільки.
У кожній людині живуть два вовки. Один – чорний – лиходій. Інший – білий, який втілює добро: любов, надію, вірність, сміливість. Ми вибираємо, хто з них у нас живе. А перемагає той вовк, якого ми годуємо!
Василівка! Місто на кордоні світів. Земля обіцяна, Великий Луг і козацька вольниця. Земля вільнолюбних воїнів-вовків.
«Сіль сонця» — поетична збірка різних тональностей та вібрацій. Мелодійність та щирість автора замиловують «сонцем» — невигаданими історіями жінок; взаємним та нерозділеним коханням; пошуками шляху, зітканого з різних полотен, зібраного з пазлів днів суцвіттям висновків. А «сіль» пам’яті нагадує про пережитий досвід — випробування й зміни в часи війни. Та після темної ночі сходить сонце: нове, яскраве, величне й трохи солоне.
У навчальному посібнику, на основі узагальнення наукових концепцій та бенчмаркінгу світового досвіду публічного адміністрування, визначено теоретико-методологічні та практичні підходи до приняття управлінських рішень в системі публічномого управління. Визначено роль і значення публічного менеджменту для ефективної організації законодавчих, виконавчих та судових дій владних інститутів. Акцентовано увагу на посиленні соціально-економічних і адміністративно-правових інструментів управління на всіх рівнях публічного адміністрування, змінах умов вироблення державної політики, стратегічному плануванні та прогнозуванні, публічних комунікаціях, фінансах, інноваціях в умовах посилення загроз національній безпеці. Структура і зміст посібника відповіда- ють програмі єдиного державного комплексного іспиту та орієнтовані, як на студенську аудиторію, так і на пересічних громадян з активною громадянською позицією.
У навчальному посібнику розглянуто феномен України як системної цілісності у просторі і часі. Особлива увага звернена на гуманітарні пріоритети її розвитку: формування політичної нації, державності, національного гуманітарного простору, подолання викликів та загроз, новітніх тенденції євроінтеграції та перемоги над рашизмом, загрози існуванню України і всього людства. Доведено глибинну національну природу об’єднавчих процесів всере дині українства, котра особливо яскраво виявляється в екстремальних умовах буття народу, зокрема під час російської агресії проти України. Дослідження призначене для студентів, політиків, науковців, освітян, для всіх небайдужих до долі України.
М'яка палітурка, використовуємо картон ламінований або льон (+ бігуємо). Міцне склеювання. Якісний офсетний папір.
За потреби параметри та матеріали можуть бути змінені відповідно до вимог замовника.
ПРАЦЮЄМО З ПРИВАТНИМИ ОСОБАМИ ТА З ОРГАНІЗАЦІЯМИ ЧЕРЕЗ КАЗНАЧЕЙСТВО.
У підручнику висвітлено основні літературознавчі поняття, категорії, терміни в їх історичному розвитку й теперішньому стані. Вдосконалено принципово нову модель літературної генерики (жанристики), що витримала випробування часом і допомагає осмислити мистецтво слова як систему систем в об’ємних різноаспектних вимірах; значно розширено підрозділ про кіносценарій як міжисистемне явище, закорінене і в літературу. Уперше систематизовано наявні в соціальних мережах візуалізовані твори української літератури, що стануть у пригоді як літературо-, так і мистецтвознавцям у розгортанні порівняльних підходів, активізації курсових, дипломних, дисертаційних робіт, посиленні зацікавлення масової авдиторії. Наведено приклади такого міжмистецького порівняльного аналізу, як і комплексного розгляду власне літературних творів. Значну увагу приділено поетиці слова, віршуванню, проблемам стильової типологізації/індивідуалізації, варіативності можливих витлумачень тексту. Головний підхід — мистецька вартість. Саме тому задавнені кальковані поняття «художня література» та «художня мова» замінено на питомі — мистецька література, мистецька мова з відповідним коригуванням гнізда похідних термінів. Чимало новацій постало на основі викладацької практики автора.